Ploché brucho a nadúvanie

Ploché brucho
Ploché brucho a nadúvanie

Ploché brucho je snom každej ženy, ale i muža. Dosiahnuť krásne vyrysované krivky je náročné a my ľahko vieme prepadnúť zlozvykom. Nevýhodou je, že na bruchu sa nám odrazí hneď náš prehrešok. Ukladá sa tu tuk, ale tiež je problém, keď trpíme nadúvaním čriev, nafúknutým bruchom. Ploché brucho nedosiahnete bez cvičenia. To by sme si mali uvedomiť ako prvé. Cvikov na ploché brucho je množstvo, mali by sme zohľadniť naše individuálne nároky. Dôležitá je kondícia. Ak sme už niekedy cvičili, naše svaly si to pamätajú a máme aspoň malú výhodu. Svaly si spomenú a začnú sa formovať. Podporiť ploché brucho vieme pomocou stravy. V prvom rade vylúčime jedlá, ktoré sú vyslovene nezdravé. Teda sa rozlúčime z vyprážanými a mastnými jedlami. Druhým budú jedlá, ktoré nás nafukujú. Vynecháme mliečne výrobky a mlieko, polotovary, cestoviny, pizzu, čerstvé pečivo, fazuľu, kukuricu, cukor a iné maškrty, sladené sýtené nápoje, žuvačky. Niektoré druhy čerstvej zeleniny tiež môžu spôsobovať nadúvanie, tak to tiež zohľadníme a v prvé dni si dáme naozaj záležať. Pri cvičení dbáme na správne polohovanie nášho tela, pretože nie je nič horšie ako nesprávne cvičenie. Môžeme si ublížiť a poškodiť nejakú časť tela. Pri cvičení na ploché brucho je dôležité dbať na to, aby sme si šetrili chrbtové svaly a chrbticu.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

+ 85 = 87